Vara utan bank kort i 1 månad

Jag Kommer förmodligen ångrar det så jävla mycket om några dagar men jag känner att det är bäst för mig om jag gör såhär ! 
 
Jag har bestämmt att Från och med imorgon eller ah redan ikväll innan jag gå och lägger mig så ska jag lämna mitt bank kort eller ah jag har 2 st så jag ska lämna ifrån mig båda mina bank kort till mamma som hon ska hålla i ungefär i 1 månad så jag kommer får tillbaka dom den 3 juni, Varför jag gör såhär är på grund av att jag vill lära mig att tänka på pengars väder och jag måste få ett slut på mitt beroende på att shoppa, ute och käka ute varje dag fika sola köpa cigg osv. jag vill veta hur det känns att inte har några pengar på en 1 månad och jag vill lärar mig att inte käka ute varje dag och så. 
 
jag har kanske ätit i skolan högst 5 gånger detta året som jag har gått i 2 och jag vill kunna lära mig att kunna äta i skolan och inte ut och käka eller fika eller shoppa eller köpa cigg osv.
 
Jag lägger ungefär 500 varje vecka på cigg + att jag äter ute varje dag och då bli det kanske 1400 kr och sen så sola jag och shoppa också och jag vill inte hålla på så längre. 
 
 
Så jag ska lämna mina kort och alla pengar jag har till mamma och jag ska ber henne att hon inte ge mig dom även om jag skriker och skäller ut henne och jag ska inte fråga henne på pengar och det gäller pappa och mormor också. Så det ska bli kul att se hur mycket jag kommer spara och så ge mig ett lycka till :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0