Rökning

Asså jag har tänkt på detta jättemycket och jag har verkligen inte fått svaret ! 
 
jag har rökt i snart i 6 år och så och idag så ångrar jag verkligen att jag började , jag kan inte fatta hur dum jag var som började från början. Det var förmodligen grupptryck och jag känner verkligen att fan att jag inte sa nej från början. I alla fall jag har försökt att sluta många gånger jag har verkligen haft viljan flera gånger men sen så har det hänt saker så jag har tagit en cigg ändå osv. 
 
Inte nog med det så röker nästan alla mina kompis så då är det inte så jävla lätt att sluta hela ifall man är ute och dom röker. Asså jag vill verkligen sluta det vill vill jag verkligen men jag vet inte hur.
 
Men jag har nu legat i sängen 2 dagar och tänkt igenom detta så mycket och jag har kommit fram till en sak , att jag har verkligen bestämmt mig , jag är fullt medveten om att jag kommer får panik jag kommer vara sur som ett jävla as och jag kommer vara bitchig men jag vill verkligen sluta jag tycker inte det är gott längre och jag känner att det är tråkigt att röka. Det är fan bara äckligt att röka och jag förstör en jävla massa pengar som jag hade kunnat ha till annat fint .
 
sen så står det ju rökning dödar och jag är medveten om att jag kommer dör fotare eftersom att jag röker och jag vill liksom inte dö när jag är 30. 
 
så nu lägger jag ciggen på bordet och säger hejdå till dom. jag måste klara detta för min egena skull och ingen annans okej puss ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Oliver

Duktigt! :*

2013-05-26 @ 16:34:46
Postat av: Anonym

Är du på riktigt?

Svar: vad menar du med det ?
cawon.blogg.se

2013-05-28 @ 12:33:14
Postat av: :)

rök elcigg!

2013-06-07 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0