Naket är det okej !

En grej jag verkligen har tänkt på är att varför skulle man inte kunna lägga ut nakenbilder utan att man får dåliga kommentarer och så. Om man nu vill visa upp sig så är det väl en egena problem och ingen annas eller ? jag tycker bara det är fint om man våga visa upp sig ochså. Det tyder på att man våga stå för den man är och att man har ett bra självförtroende.
 
Sen det här med porrfilm också jag hade lätt kunnat vara med i porrfilm jag hade kunnat jobba som porrstjärna helt seriöst.Alla tycker det är så fult och äckligt och dåligt att man ska visa upp sig och så men jag tycker bara det är bra att visa för människor att man våga göra det. 
 
Jag har liksom spelat in en egenporr film och jag hade ju lätt kunnat lägga ut den på intenet och tjänat as mycket pengar på det. jag hade till och med kunnat lägga ut den på bloggen! men personen jag hade det med hade nog inte tyckt om att jag hade lagt ut när vi hade sex så jag hoppa över det :) 
 
Men tillbaka till nakenbilder och att visa upp sig och så jag tycker fan det är helt sjukt att man inte kan få göra det utan att någon eller några idioterska klaga som fan. HALLÅ alla människor ser likadana ut utan kläder om ni förstår hur jag menar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0