Morsdag

Hejsan ! 
 
Idag är det ju mammas dag med andra ord morsdag jag hade glömt att köpa något till henne men jag få fixa det nu i veckan istället så hon bli lite glad i alla fall. Med andra ord Grattis Mamma <3
 
Denna veckan har varit väldigt jobbig har hafr full upp hela tiden i skolan och jag har haft massa prov så nu denna veckan som kommer så kommer jag få reda på om jag har klara alla eller inte. Så jag hoppas verkligen att jag har klarat det för jag vill ta sommarlov med gottsamvete. 
 
Sen igår snackade jag med "W" jag kalla han det för jag känner att ni inte har behov att veta vem det är för då kommer det bara snackas om det och allt kommer blir förstört och jag vill verkligen inte det. Så sjukt underbar människor.
 
Idag så ska jag plugga Naturkunskap för jag har slutprov i det på tisdag och jag vill verkligen klara det ! Men vi lär höras sen så puss så länge <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0