MEN OMFG

Asså helt seriöst nu det är många som har skrivit och frågat mig om videoinlägget som jag gjorde för 2 dagar sen är seriöst , Då menar jag det inlägget där jag sa att jag inte är fjortis. Asså tror ni helt seriöst att jag var seriös med det. Jag har verkligen inte emot fula människor eller vita människor.
 
Jag gjorde den videon pågrund av att det var 2 killar som ville att jag skulle göra den så jag gjorde den, Ni som känner mig vet mycket väll om att jag inte har emot fula människor eller vita. Alla människor är lika mycket värda , precis som jag är lika mycker värd för att jag är gay okej.
 
så nu fick ni svaret på den frågan och sluta att tror att jag är dum i huvudet för det är jag verkligen inte ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0