God eftermiddag 10 maj

Hejsan alla ! Jag känner mig förvirrad och lite konstig jag vet inte varför jag har lite för mycket att göra känns det som. Men jag ta inte tag i det och börja med allting jag har att göra. Skolan är ju det stora Ämnet i mitt liv just nu. Eller ah asså det ta ju allting på min fritid och så. Jag vill verkligen börja med det jag har verkligen vilja och så men jag orka liksom inte gå från sängen. Asså min hjärna vill plugga men min kropp vill inte hänga på så det bli jättesvårt. 
 
Sen känns det som att jag håller på att få panik helt seriöst denna veckan har jag hur mycket som helst och jag är så jävla rädd för att jag inte kommer klara det för då kommer jag få F och då kommer jag inte klara kurserna och jag vill typ börja gråta ibland.
 
 
Sen idag skulle jag träffa en också så jag få se hur det bli med det om det bli för sen så vet jag ju inte om det bli av  Men vill verkligen träffa den personen har längtat ett bra tag om jag ska vara ärlig . 
 
 
Sen ska jag ju på gymnastikläger imorgon och jag man ska typ sova över där och jag har ju som sagt as mycket läxor och så och jag kommer fan inte hinna någonting känns det som. Jag vet inte ens när det sluta i över morgon och ah jag få panik helt seriöst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0