En GÅNG för alla nu

jag tror verkligen inte att ni har fattat vad jag har förläggning och jag ska förklara välidgt noga nu så ni inte behöver fråga fler gånger, det är sjukt jävla störande när jag har sagt det 1000 gånger till er men ändå så frågar ni. 
 
Jag är GAY G A Y förstår ni det och inte bi eller hetro. Jag har också fått frågan varför sa du att du var bi i början men har ändrat dig till gay nu? Asså det är så här ! Att I början när jag inte vågade komma ut med att jag var gay eftersom att jag trodde att alla skulle hata mig sjukt mycket alla skulle tycka att jag var äcklig ingen skulle vilja vara med mig osv så sa jag att jag var bisexuell eftersom att du låter mer "normalt" eftersom att man både gilla killar och tjejer då trodde jag att det skulle bli lättare för mig. Och ja det blev lättare och så alla acc det och det var inget problem med det. Eller ah alla acc det ju dock inte men dom flesta gjorde det. Sen så gick det lång tid och jag funderade och funderade och tänkte hmm är jag gay eller inte? så jag fick helt enkelt sitta och tänka på den frågan och det tog väldigt länge innan jag fick svar på frågan jag hade ställt mig. Idag så känner jag typ att varför sa jag inte bara som det var att jag var gay, men problemet var hur folk skulle reagera och tycka och tänka om mig. Men idag så skiter helt och hållit i vad folk tycker och tänker om mig eftersom att jag känner att jag är den jag är och om någon ogilla mig för att jag har en annan läggning så är dom bara jävligt konstiga och helt efterbliven. Vem har sagt att man ska tycka om läggningen bara man tycker om personen och inte ta på den som inte är gay så är allt fine liksom eller ? 
 
 
En grej till er hetrokillar ni behöver inte tror att man ska hålla på att äcklar sig och hålla på och ta på er bara för man gilla samma kön, Jag skulle aldrig få för mig att börja taffsa på någon random kille eller om det är någon av mina kompisar kompisar osv, så snälla killar var inte rädda för bögar dom ska inte knulla er i röven eller suga av er. Bögar är också människor och dom behöver också respekt lika mycket som hetrosexuella okej ! 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla Lii

Bra sagt nicke!

2013-05-02 @ 20:08:26
URL: http://www.regretforgetlive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0