27 maj 2013

Ny vecka nya möjligheter ! Denna veckan började med att jag drog in till stan och tänkte fan vad jag är sugen på frukost så jag drog till 3G och fikade med mig själv och pluggade samtidigt så det var ganska skönt om jag ska vara helt ärlig. Sen kl 1 så drog jag på ett möte sen när jag var klar så hade jag jättelite tid kvar för jag skulle träffa svenska läraren för jag skulle få reda på svenska nationella provet om jag hade klarat det och det hade jag jag gjort så jag känner mig så sjukt stolt.Sen där efter så gick jag och köpte en morsdag present för jag kände mig så jävla elak som inte hade köpt något till mamma. Hon köper ju alltid till mig så jag tänkte vafan jag måste köpa något till henne så jag gick och köpte chocklad och en stor ros till henne. Det var i alla fall något :) 
 
 
Nu har jag precis kommit hem och snart ska jag sova en stund sen så ska jag plugga på mitt slutprov jag har i naturkunskap imorgon och jag hoppas verkligen att jag kommer klara det för jag vill verkligen det .
 
Men vi kan höras lite senare ikväll för jag ska göra ett videoinlägg då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0