Träning ger resultat

Jag har alltid varit en sån person som har velat lärara mig nya saker hela tiden. Ända sen jag var 6 år gammal så har jag velat göra konstiga grejer med min kropp typ som spagat och split och dra benet över huvudet och sånt ni vet. Jag har tränart gymnastik sen jag var 7 - 8 år gammal tror jag och jag har varit jävligt ovig asså jag kunde knappt röra benet. om jag försökte dra upp benet det minsta lilla så gjorde det så jävla ont så jag bara aj aj aj aj aj aj aj. Jag sa så här till mig själv att innan jag blir 18 så ska jag kunna gå ner i split och i spagat och det kan jag idag och det är jag överglad för ! Men jag kan ju säga att jag har suttit i split och spagat flera timmar i rad och jag kan också tillägga att vissa gånger så har jag gråtit och skrikit bara för jag har tvingat mig själv att kunna gå ner på båda. Men det har varit ett jävla jobba med det. 
 
 
Synd bara att man får såna jävla onödiga kommentarer av killar som typ säger ... ah nicke du kan ju för fan inte har någon kuk ofta du kan gå ner så och ah du måste har opererat dig så du har fått fitta och det är inte normalt att kunna sånt när du är killer osv. 
 
Asså killar kan också gå ner så, det är bara träning som gör så att man kan gå ner så. och jag tycker ju inte precis att det är omanligt att man kan gå ner i split och spagat. Man måste kunna göra det för att tränar gymnastik. Jag har nog suttit i spagat och split minst 2 timmar om dagen hemma bara för jag vill gå ner helt. 
 
 
Man klara allt om man bara vill och ge allt man har! Det är inte bara tjejer som kan göra så killar kan också ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0