Hur bögar har sex !

eftersom att jag är bi eller ah jag är ju mer gay så kalla mig gay i fall ni vill ! I alla fall så har jag fått massa frågor om hur jag eller killar som är gay har sex och jag skulle bara vilja dela med mig så att alla kan sluta att fråga :) 
 
Jag kommer ju inte precis berätta vad jag gilla att göra i sängen och så men något som gör så att alla förstår så man inte behöver undra så jävla mycket :) Alla vet väl förmodligen hur en kille och en tjej har sex ? Det är ungefär likadant när 2 killar har sex. Förutom att killar inte har någon fitta så, dom måste ju får in den någonstans så då använder man röven som "fitta"! Asså en kille kan ju både vara passiv och aktiv. Passiv då är man som typ tjejen asså att man gillar att får in något i röven och aktiv är när man gillar att knulla asså att man gilla att köra kuken i röven. Asså det är ju inte bara att knulla en i röven man kan ju slicka också och runkar av och suga av som dom flesta killarna gör ! fast det gör ju tjejer också! Asså suger och runkar av. Killarna G punkt sitter i röven om ni undra.
 
Asså det är ju inte precis nice att har analsex, eller jo om man har haft det mycket så är det skönt för då är ju inte hållet lika litet. förspel gör väl många också att man kör upp ett jävla finger i röven och leker runt lite innan man kör in kuken eller vafan man nu kör upp.  Asså jag säger inte att det är normalt eller onormalt men det är i alla fall så killar gör. och ah det strular och håller på med sina bröstvåtor och blablabla kanske lite för mycket information men nu vet ni ungefär hur det gå till. 
 
så här fick ni svaret på eran fråga hur bögar har sex ! 
 
äckligt eller inte äckligt det är upp till var och en och tycka om den saken.
 
 
 
:)

Kommentarer
Postat av: Emil

Vänta nu, du är bög (bi, fast mer åt homo hållet). Och du tycker INTE att det är nice med analsex? :P

2013-03-12 @ 23:03:27
Postat av: T

Asså man måste inte tycka om att ha analsex för att man är bi/gay..

2013-03-12 @ 23:34:18
Postat av: Fredde

Jag är gay och har inte alltid analsex. Man klassar inte bögar som analsexare.

2013-03-13 @ 08:19:57
Postat av: britta

.

2013-03-16 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0