asså ångrar allt nu

Asså shit jag har inte bloggat på 1 hel jävla månad och det känns så jävla konstigt ! 
Asså jag har så jävla mycket att göra asså allt med skolan det har gått åt helvete i skolan och jag trodde det skulle gå bättre om jag inte bloggade på ett tag men icke sa nicke! Jag har varit as ledsen också och det har hänt saker som jag ångrar och jag har gjort saker som jag har ångrat och det har tagit välidgt mycket på mina krafter. Jag har inte ätit som jag ska och bara sovit hela jävla tiden. 
 
 
Sen så har jag haft en heldel bråk också hemma så det har tagit på mina krafter kan jag ju säga och det är fan inte alls kul. Men Det största problemet är skolan. eftersom att jag inte har någon ork alls så klara jag inte av skolan jag kan inte koncentrera mig eller något och då blir allting så mycket dåligare :( 
 
Men jag har i alla fall börja i Gymnastik och det har gjort så att jag har börjat mår mycket bättre så det är skönt :) Men jag ska försöka hinna med allting nu. blogga plugga tränar asså det måste gå men jag måste bara prata med läkare först och så behöver lite hjälp tror jag . 
 
 
Men från och med nu börja bloggen flyta på igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0