Vad tycker ni om SEX

Jag undrar helt seriöst en liten sak är sex allt , är det viktigt med sex. Måste man ha sex tidigt. Vad tycker ni om sex. Personligen tycker jag det är as nice med sex, tänk ligga och ha sex med världens snyggaste mums. Sen att det är hårt eller mjukt det gör ju inget om det är lite hårt palla inte någon som ligger i sängen och är trött efter 2 min ne det palla fan jag inte. Sex är typ som en fritidsysla om man har tråkigt så knulla man eller det känns som det i alla fall. Men sex är inte allt i mitt liv jag tycker att gemenskapen med personen man är med är viktigare men sex är också jävligt viktigt men det är inte allt.
 
Har undrar en sak till hur lång tid ska det ta innan man bli klassad som en slampa vad måste man göra för att bli klassad som en slampa "hora" .
 
ah den som har kommit på sex den är fan bäst jag hade kunnat knulla 10 gånger om dan jag är typ as kåt hela tiden. man tackar ju inte precis nej till sex eller ;) 
 
 
 
'
 
 

Kommentarer
Postat av: kåterica.

jag vill helst ha sex 5 gånger dagligen!
Egentligen sex är bäst.

2013-06-22 @ 22:52:42
Postat av: anonym

OMG, du har liten tiss... : ((

2013-06-22 @ 22:57:18
Postat av: Anonym

Sex är mysigt...men nicke kan inte du lägga upp en naken bild? Blir så kåt av dej :$

2013-06-23 @ 00:02:08
Postat av: Säger om du frågar efter mig på din fb :P

Hade haft sex så mycket som möjligt om man bara hade en pojkvän :/ velat pröva att ha det skitlänge nu

2013-06-23 @ 00:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0