Solig Måndag den 3 juni

Jag känner verkligen att sommaren är här nu i Sverige och det känns så jävla skönt att den har kommit men man gå ju fortfarande i skolan och det suger ju ganska hårt i mina ögon om jag ska vara helt ärlig. Men sommarlovet är bara 2 dagar bort sen så är vi lediga länge och det ska bli så jävla skönt. Jag orka verkligen inte med skiten just nu. 
jag vill bara ha semester och kunna bada sola umgås med fint folk osv. Denna dagen har inte varit allt för jobbig om jag ska vara ärlig. har för det mesta bara legat och solat,åkte till skolan och hade 1 lektion om man nu kan kalla det för lektion. Sen så drog jag hem och la mig ner och solade och nu har jag solat i 3-4 timmar. Kände att jag inte orkade ligga mer i solen just nu så jag pallade mig upp och nu sitter jag framför datorn.
 
just nu sitter jag och tänker på om man verkligen kommer iväg utomlands på lördag eller om man få stanna hemma kvar här. jag och mamma känner att det börja bli ont om tid nu när vi vänta på hennes pass. Jag berätta mer sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0