Natt åker jag till Kroatien ;)

Inatt drar jag till Kroatien det kommer verkligen bli sjukt jävla underbart jag längta som fan. Bara mamma och jag och ingenannan det kommer vara helt underbart. Jag håller på att packa eller ah jag har packat klart allting förutom några greje som jag ta senare. jag ska vara uppe hela natten för vi drar här ifrån kl 01.00 inatt så jag känner att det inte är någon ide att sova.
 
Sen en sak till jag sa innan att jag skulle blogga när jag kommer ner till Kroatien men jag har ändrat mig jag kommer inte ta med mig datorn,det kommer bara bli mobilen jag ta med mig. så kommer bara uppdatera på fb och instagram. Men självklart så kommer jag ta massa bilder som jag kommer lägga ut på bloggen när jag kommer hem. Sen så kommer ni förmodligen ser bilder på fb och instagram :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0