1 juni

Denna månade har verkligen tagit livet av mig nästan i alla fall, jag har mått så jävla dåligt hela maj och ah. Det har varit för mycket i skolan det har varit mycket hemma också och med kompisar så jag förtjänar semester nu och jag ska ju drar utomlands på lördag också så det känns skönt om allt gå som det ska. jag vill verkligen bara iväg nu palla inte sverige. Klart att Sverige är fint men jag vill bort från sverige i 1 vecka i alla fall och det ska jag också. 
 
efter allt som har hänt denna månaden som har varit så hade jag glömt bort att jag sluta skolan om 3 dagar och ta sommarlov,det fanns inte i min hjärna att jag skulle ta sommarlov men det ska jag ju göra tydligen;)
 
Det ska bli så jävla skönt och jag ska sommarjobba också och det ska bli så kul.
 
om jag inte blogga mer ikväll så hörs vi imorgon 
 
Grattis till min kusin som fyller år idag :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0