Tack alla för ni fanns där för mig

efter detta med att farmor dog så har jag verkligen mårt skit dåligt verkligen piss. Jag kände att jag inte orkade göra ett skit. Jag ville knappt gå till skolan idag för jag ville bara gömma mig och gråta sönder och aldrig mera komma ut igen. Men det var tur att jag inte stannade hemma. jag vet att farmor mår bra där uppe i himlen nu och jag vet att hon inte kommer lida mera och inte plågas heller. Så jag behöver inte vara orolig för jag vet att dom kommer ta god hand om henne där uppe. Jag kommer alltid tänka på dig farmor du kommer alltid finnas i mitt hjärta och det hoppas jag att du vet. Det var inte alls kul att ser dig ligga och mår så dåligt som du gjorde. I love you
 
Sen ett stort tack till alla mina underbara vänner som verkligen har stöttat mig i detta jag hade aldrig klarat detta utan er . Ni gjorde så jag började tänka framåt och jag är evigt tacksam över det. Ni är så sjukt underbara. I såna här stunder vet man verkligen vilka som är ens äkta vänner och jag mår så bra av att vara nära er allihopa. Ni vet själva vilka ni är så jag behöver inte skriva upp alla namnen. En sak ska ni veta att ni har verkligen ett hjärta av guld och jag kommer alltid att älskar er . Om detta skulle hända er så vet ni vart jag finns för jag kommer hjälpa er i detta också jag kommer alltid stå vid er sida. Jag vet inte hur jag ska förklara detta på bästa sett men ni förstår hur jag menar hoppas jag. Jag älskar er och jag älskar farmor och jag kommer alltid älskar er och farmor ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0