Skolstart och shopping

Som alla kanske vet så har skolan dragit i gång igen. Jag ska verkligen sköta skolan jag vill verkligen inte lägga mer efter än vad jag gör och jag mår verkligen skit dåligt om jag fortsätter att ligga efter hela tiden. Det var en ganska chill första dag i skolan och det hände inte alls mycket om jag ska vara ärlig.Efter skolan så tog jag och köpte något fint till mig själv för jag kände att jag behövde pigga upp mig själv lite så gick in på MQ och köpte en shorta så är ganska nöjd med det. kollade runt lite i andra butiker men kände att jag inte ville köpa något mer just idag. Sen drog jag hem för att villa upp mig. Jag tror jag håller på att blir sjuk och det är verkligen inte bra nu när jag ska ta tag i skolan. Men men sånt är livet ska gå och lägga mer lite tidigare idag så jag kan sova ut redigt så jag är glad och så till skolan imorgon.Här kommer en bild på mitt nya inköp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0