shoppat för 6000 kr på 2 veckor

Shopping är viktigt för mig eller ah det är viktigt för alla engligt mig men sen kanske andra tycker på något annat sett vad vet jag ? i alla fall när jag mår dåligt eller så, så shoppa jag för jag mår så mycket bättre om jag få köpa något. vi kan ta ett exempel om en fjortis inte få sminka sig så blir hon förmodligen deprimerad, det är likadant med mig om jag inte få shoppa så mår jag as dåligt och det gör jag. Så När jag mår dåligt så gå och och köper något fint till mig. Det behöver inte alltid vara kläder det kan vara godis mat hårspry vad som helst bara jag få köpa något så mår jag skitbra. Dom 2 senaste veckorna så har jag varit överglad typ eftersom att jag har typ bara shoppat och shoppat och shoppat och när jag gör det så blir jag som en helt annan person. Så om någon undra varför jag inte är glad så är det för att jag inte har shoppat. Så om någon vill göra mig på bättre humör så vet ni vad ni ska säga. vi gå och shoppa eller köper något kanske sushi eller pizza eller köper kläder vad som för jag måste verkligen köpa något. Men nu så har jag bestämmt att jag ska spara lite pengar så jag kan stor shoppa igen i slutet av Jan så jag inte stå där som en idiot och inte har några pengar för då kommer jag mår skit dåligt. Sen så har jag bestämmt att jag ska inte lägga 600-700 kr på Donken som jag har gjort innan för  det är inte bra. Den bilden som ligger här nere nu som jag kommer ladda upp är på lite jag har shoppat dom här 2 veckorna. Så nu vet ni om jag mår dåligt och ni vill har mig på bättre humör så är det bara att fråga .... nicke vill du gå en runda på stan och shoppa lite då kommer jag mår så mycket bättre för jag verkligen älskar att shoppa .
 

Kommentarer
Postat av: Becka<3

Det va snygga saker du har köpt!:)

2013-01-08 @ 03:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0