NY vecka

Är fortfarande sjuk och så , men det är mycket bättre och jag kommer förmodligen gå i skolan på onsdag så det känns välidgt skönt tycker jag. Jag fick åka in till skolan i alla fall idag för jag skulle hämta mina engelska böcker för jag har ju prov i det så jag kände att jag kanske behövde läsa lite så jag inte kommer där som ett stort ? eller något. 
 
Har snart varit sjuk i 5 dagar och jag kan ju säga att det har varit dom 5 jobbigaste dagarna i hela mitt liv, för jag har verkligen inte kunnat göra ett skit och jag har verkligen mårt cp dåligt.Jag har verkligen inte orkat sköta om mig över huvudtaget. 
 
Nu kommer 2 bilder på mig , den ena är jävligt skabbig men men! I alla fall så är den ena när jag inte har duschat och den andra är när jag har duschat, kolla på håret så få ni se hur sexig jag är när jag inte har duschat håret (Y)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad ful

2013-03-15 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0