Justin bieber skandal !

Asså helt seriöst jag kände verkligen att jag behöver skriva av mig detta annars kommer jag blir tokig okej! Asså detta med Justin bieber helt seriöst snälla kan alla bara sluta att göra detta till en sån stor jävla grej. Nej jag har inget emot fanskapet han är jättesöt och sjunger bra men snälla ingen bryr sig om han nu skulle ta droger. Asså om  han nu gör det så gör han väl det av en anledning att han mår dåligt eller något . Hur kan man ens veta att han gör det alla snacka en jävla massa skit , Han man ens gått fram och frågat han om han gör det? Det är hans liv och hans problem. Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att han har gjort det, han är för smart för det. Sen att hans Fans skulle skära sig för att han har tagit droger jo eller hur , Vissa kanske har gjort det men om man gör det så är man ju för fan helt jävla störd i hela jävla huvudet. Så om någon kändis som jag verkligen avguda vi kan bara ta något som ett  exempel, vi kan ta Eric saade om han skulle våldtagit en så skulle jag mått så jävla dåligt så jag skulle ha skärt mig. Hmm ne tror inte det man är fan bara konstig om man skär sig om ens största idol har gjort något som är "olagligt" hmm ne tror inte det pinsamt bara. Men jag säger inte att det är fel jag tycker bara det är jävligt töntigt om man ska skära sig om ens största idol är dum i huvudet ibland. En annan sak är det om man skär sig för att man har blivit mobbad eller retad eller något sånt men man gör inte det bara för att Justin "har" tagit droger 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0