Jag ska göra det ?

Jag har bestämt mig nu verkligen jag ska tar körkort. Jag har alltid sagt att jag inte ska det för att jag ska flytta till stockholm när jag sluta skolan och att jag aldrig hade kört ändå osv. Men nu har jag verkligen sagt till mig själv att jag vill det. Några av mina kompisar har körkort och några håller på att ta och jag tycker att det verka as coolt att kunna köra vart man vill och så utan att ta bussen. Mina föräldrar vill också att jag ska skaffa körkort och så men jag har alltid sagt nej jag vill inte jag palla inte och så, Men det är ändring på det nu. Tänk sen när man har körkort då behöver man inte fråga mamma och pappa om dom vill köra mig dit jag vill och så. Så jag ska prata med mamma och pappa och säga till att jag vill skriva in mig. 
Dom kommer blir superglad för dom vet att jag aldrig skulle fråga det ändå ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

gör det, det underlättar ju rätt mycket för dig själv! plus att du inte behöver typ vänta på en massa sega bussar osv om du har bråttom till något ;) <3

2013-01-12 @ 18:08:17
URL: http://tjejenida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0