Ingen uppdatering igår

Förlåt jag ber så mycket om ursäkt men jag glömde blogga igår jag hade kunnat blogga men jag tänkte inte så långt jag hade liksom mobilen på mig hela dagen men ah. jag och en kompis drog til hemmakväll och köpteen fet jävla godis påse. Den kostade 108 kr underbart eller? Jag bruka inte äta godis men jag kände att jag behövde det så det fick blir så igår kväll. Jag kommer aldrig mer slösa över 100 kr på godis men men en gång gör ju inget. Vi kollade på film och så också. Snart ska mamma och pappa iväg så jag är hemma själv gud vad kul. Eller inte! Denna bilden jag kommer lägga ut är från igår då. Men jag skriver lite mer senare idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0