Förlåt ska berätta varför !

Först vill jag bara säga att jag hade tänkt göra ett videoinlägg om detta eftersom att jag inte orka skriva för jag är sjuk, men nu funkar inte videofy så jag få väl skriva detta istället. jag hoppas att ni gilla att läsa mycket för det kommer ni få göra nu! 
 
Okej Ni kanske har märkt att jag bara har bloggat 1 gång denna veckan och det var på måndag. Det ligger till så här att jag bruka får lite halv galna ide om att jag ska ligga före alla i skolan och så. Så på måndags eftermiddagen så tog jag hem precis allt jag hade i mitt skåp. När jag kom hem så låste jag in mig på rummet och stängde av både mobilen och datorn och började plugga som ett as! När jag kollade på klockan så märkte jag att jag hade pluggat i 8 timmar så. Jag var sjukt trött och orkade inte plugga den dagen så jag sket i  det.
 
Nästa dag så åkte jag hem ganska tidigt för jag kände att jag ville plugga , jag var typ beroende av att plugga kände det som . Så jag satte mig framför böckerna igen och pluggade . Jag hade tänkt att blogga den dagen men jag blev så sjukt trött efter jag hade pluggat så jag bara ne jag orka inte.
 
Torsdag så behövde jag inte gå i skolan , men jag åkte ändå in till skolan så jag var där kl halv 8 på morgonen för jag skulle bara hämta ett papper som jag behövde sen fick jag vänta på bussen i 3 timmar. Inte nog med att jag fick vänta på bussen, jag fick gå hem och jag har 3 km hem till mig från min närmaste busshållsplat. När jag kom hem så var jag så trött jag så jag somnade direkt när jag hade kommit in. Så den dagen orkade jag verkligen inte blogga heller. 
 
Fredagen på morgonen där så var det helt okej, jag kände att jag var pigg och jag skulle orka blogga och gå i skolan. Men jag trodde förmodligen fel där för när jag kom till skolan, så började dagen ganska bra men sen när jag började min lektion så började helvetet. Jag frös som en jävla idiot , jag trodde fan jag skulle dö. så det gick en stund till jag frös lika mycket då och så till slut så pallade jag inte mer så jag gick och sjukanmälde mig och tog bussen hem .När jag kom hem så hade jag 39 i feber och hade ont i huvudet och hostade som et jävla rövhål så jag gick och la mig och sov hela dagen. 
 
Sen hela helgen så har jag sovit hela tiden och jag har inte orkat bloggat, men jag mår bättre så jag kommer nog börja blogga lite bättre nu! Men är fortfarande sjuk men jag hoppas jag bli frisk snart .
 
Här kommer lite bilder från veckan !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0