fixa snabba pengar ti karlskrona tydligen

okej detta var lite sjukt om jag ska vara ärlig men ändå fett roligt. Det ligger till såhär att jag hade gjort matteprovet idag sen så gick jag ut från skolan . När jag kolla raktfram så ser jag ett par hundar som jag bruka gosa med och ägaren är sjukt snäll har bara snackat med henne 2 gånger typ. Jag bruka oftast bara gå fram och fråga om jag få söga hej till hundarna och typ inget mer. Men i alla fall så stod jag och snackade lite med ägaren och då började vi prata om att  hon hade svimmat på en bänk och så och jag tyckte så synd om henne. Sen var hon orolig för hon ville gå en långrunda med sina hundar men hon orkade inte hon var helt spyfärdig och så. Så jag sa, jag kan ta dina hundar och gå en långrund så kan du gå hem och vila dig så kommer jag hem med dom sen när jag är klar? Hon bara åhh vill du verkligen det dom behöver det, gud så gullig du är. Så jag gick med henne så hon visade vart hon bor. Sen tog jag hundarna och gick och sa att jag är tillbaka om 45 min. Sen när jag kom tillbaka gick jag in och ringde på så öppnade hon dörren och frågade om det hade gått bra och så. Jag svarade att det hade gått superbra och hundarna var så snälla. Hon var verkligen superglad. Sen så sa hon här får du 50 kr för du var så snäll och gullig och ville gå en runda med dom. jag sa Nej tack du behöver inte ge mig pengar för att jag gick med dina fina hundar. Men hon bara jo det är klart att du ska ha dom så hon öppnade min hand och gav mig dom. Sen så sa jag om du behöver hjälp fler gånger så kan du ju bara ringa så hon fick mitt mobil nummer och mitt namn så om hon behöver hjälp så ska hon ringa.
 
Asså fan vad kul det är och hjälpar människor som verkligen blir jätteglad och uppskatta det man gör. så sjukt fina människor det finns. Det är väl klart att man hjälper någon som behöver hjälp.
 
tog tyvärr ingen bild på Hundarna men få göra det nästa gång jag träffa på dom ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: roxana

cool blogg!
var gärna med i min tävling ;)

2013-01-09 @ 20:34:15
URL: http://nattstad.se/roxanas
Postat av: "P"

Mitt i prick! Det är den sidan hos dig jag inte kan avstå, och den sidan jag så gärna vill hjälpa dig hitta och framhäva. Där är den ÄKTA NICKE jag känner!!! Kram på´re! ;)

2013-01-09 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0