Farmen 2013

som alla vet så har ju Farmen börja igen och jag tycker det är så jävla bra och jag älskar det programet. Dom är ju för fan efterblivna hela högen. Den jävla fjortis som inte kan ett skit men det är typ hon och en kille som är as snygg som jag tycker ska vinna tjejen är också fett gullig ;) Men sen så har vi storbonden som är Paul asså jag vet inte om jag ska börja gråta eller skratta , han är ju för fan den som gör hela programet även att jag tycker han är halv konstig men ah. Han bor Tydligen i Blekinge och till och med I Karlskrona. Men han är kung för fan. 
 
Rekomendera att ni ska kolla på det på Tv 4 kl 19.30 varje dag tror jag det är inte säker men i alla fall det kommer i morgon igen ;) 
Jag ska lätt söka till det helt seriöst jag hade vunnit hur lätt som helst !
 
Glömde tomten med Glasögonen Älskar han så jävla grym ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0