ego bilder varför?

Asså jag har alltid undrat över detta , jag är en sån person som måste ta egobilder hela jävla tiden asså helt seriöst. om jag är på stan så ta jag egobilder om jag är på toan så ta jag egobilder om jag är i skolan , i sängen, när jag sitter på toa asså överallt. Asså är det typ en sjukdom helt seriöst. Det konstiga är också att jag hata verkligen mitt utseende och jag tycker jag är sjuktful. Men ändå så ta jag bilder på mig själv och lägger ut på min blogg eller på fb eller Instagram! Jag har problem men det visste väl de flesta redan. Men jag har alltid undrat det? Varför man ta massa egobilder och lägger ut på fb och instagram osv , är det för att man söker bekräftelse eller uppmärksamhet eller att det bara en en varnesak ? Här kommer Några bilder som jag i alla fall tycker jag blev bra på 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är exakt likadan! Ska ta bilder på mig själv överallt!
Oh jag tycker jag ser ut som jag vet inte vad men det har blivit ett beroende... Men aja :/ haha ❤ btw kika mig!

2013-01-27 @ 14:03:27
Postat av: Anonym

Jag är exakt likadan! Ska ta bilder på mig själv överallt!
Oh jag tycker jag ser ut som jag vet inte vad men det har blivit ett beroende... Men aja :/ haha ❤ btw kika mig!

2013-01-27 @ 14:03:29
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fina bilder :)

Tävling , AVSLUTAS IDAG KL 00:00!!! ♥ Vinn en personligalmanacka ♥ delta nuu:
http://mohammedis.se/2013/january/tavling-vinn-en-personligalmanacka.html#comment

2013-01-31 @ 17:03:08
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0