Städa min "walking in closet"

Kände att jag verkligen behövde städa lite i min Walking in closet ! 
Asså jag har jättemycket att fixa där inne så den är inte klar på långa vägar kan jag ju säga. Men jag behövde ändå städa där lite fixa hänga upp mina kläder och så. Har 1 till garderob som jag också har städat, Jag behöver snart en 3 garderob för jag shoppar för mycket det är som ett berorende typ men jag älskar det och jag tycker om det så det är värt det. 
 
Men I alla fall så kände jag att jag behövde städa lite så nu känns det väldigt mycket bättre ;) 
bara för det så ska jag gå och shoppa något fint till mig själv bara för att jag har varit duktig idag ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0