Måste lätta på hjärtat

Asså jag känner att jag verkligen måste få skriva av mig lite! Idag så började jag och snacka om min sexuella läggning och vi undrade också varför jag inte har kommit ut att jag är bög för mina föräldrar? Asså jag kan svara på det här så jag inte behöver får fler frågor om det. Det finns många anledningar varför jag inte har sagt något ännu till mamma och pappa (mormor) och anledningen är att jag har fått uppfattningen att dom är homofober. Så jag känner inte att jag skulle vilja berätta det för dom, men nu har det gått så jävla många år och jag orka inte bära mer på mina axlar. Asså man kan säga att jag lever ett dubbel live och jag kan inte ens själv fatta hur jag har kunnat hålla det hemligt. Det ända jag vill är att kunna gå till mamma och pappa och säga ... Jag är bög jag gillar killar , jag killar kuk! Men jag våga inte säga det. Jag är rädd för hur dom ska ta det och jag är så jävla rädd också för att mamma och pappa ska bli besviken på mig. Mamma har alltid velat har barnbarn men det kommer hon aldrig får eftersom att sin son är bög och han kommer inte vilja knulla en fitta så det är ju lite sorligt. Pappa vet jag inte hur han skulle ta det, Asså pappa har alltid velat ha en dotter och tyvärr fick han inte det, han fick mig och ah det var ju synd att dom inte kunde adoptera en flicka istället. Min mormor hade förmodligen fått en hjärtattack och dött. Hon är nog den som hata bögar mest tror jag i familjen. Asså  dag det var inte så länge sen så satt hon och jag och min moster i soffan , så kom det något på reklamen att två killar skulle gifta sig och direkt så öppnar mormor käften och sa men fy fan hur kan dom visa sånt här på tv! Då kände verkligen jag hmm ska nog inte berätta det. Fast jag hoppas verkligen inte att mamma och pappa ta det fel, eftersom att dom har kämpat hur mycket som helst för att får mig. Liksom åka till Ukraina och adoptera en liten jävla bög unge det är fan inte det lättaste. Asså jag bruka sitta och tänka typ på hur dom ska reagera och så men jag får inte något bra svar på hur dom kommer reagera. Fast jag kommer säga det väldigt snart, jag ska börja med det svåraste först mamma och mormor eftersom att pappa åke till GBG snart så är vi hemma själva och då ska jag verkligen säga det till dom. Sen när pappa kommer hem så ska jag ta ut han på middag så ska jag säga det då till han. Dom har 2 val att göra det första är att fölora det dom har kämpa för så jävla länge , lagt hur mycket pengar som helst på att åka ner dit och prata med polisen och göra massa tester osv, eller val 2 att slänga ut mig ur huset fast om dom gör det så lovar jag alla att jag kommer ge dom så jävla mycket skuldkänslor för det är jag expert på. Jag vill bara kunna komma hem och känna att jag är mig själv. för varje dag jag kommer hem så känner jag typ att .. åhh nu kommer hem till mitt andra liv! Jag känner så och jag mår verkligen inte bra av det. Detta kanske låter helt cp men det ta jättemycket på mina krafter och mig psyke och jag håller på att ge upp snart. Fast jag vill inte ge upp och jag kommer inte ge upp för jag vill bevisa för mig själv att jag våga göra detta. Det kommer vara något av det jobbigaste jag har gjort i mitt liv, men det är en lärdom och jag kommer alltid att har med mig det i livet. Jag kommer vara så jävla stolt över att jag våga gå fram till dom och kolla dom i ögonen och säga Iam gay! jag är lycklig för att jag vågade komma ut för alla andra men nu är det jobbigaste kvar och jag ska klara detta så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wow. StayStrong säger jag bara. Du är fyfan så modig och stark. Du är en underbar, vacker och glädje spridande människa. Önska att jag kunde göra samma sak. Men det tar nog tid innan det kommer ut. Ha en väldigt bra dag. Jag är med dig kanske inte runtomkring men inom dig.

2013-04-25 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0