Lyckan kommer lyckan gå !

Hejsan igen ! 
Asså jag har verkligen tänkt på massa saker och kommit fram till någrar normal svar. 
mitt liv har varit ganska dåligt, asså inte dålig så men jag har haft det välidgt jobbigt med vissa saker t.ex är skolan och min läggning och mitt utseende. Ni vet ju det här med skolan redan, typ att jag har haft det jättejobbigt i skolan och mina betyg har varit as dåliga och blablabla. I alla fal så nu har det bara gått framåt framåt och mer framåt. Asså jag har klarat massa prov nu bara dom senaste veckorna och jag kan verkligen jobba jättebra på alla lektioner och allt är bara så jävla bra. Man bli bara så jävla lycklig man känner verkligen att man kan något , man känner sig inte värderlös. Allt gå så sjukt bra. 
 
Se det här med min läggning igen innan så skrek massa personer bögjävel till mig och dom sa att jag var äcklig att jag hade en sjukdom för att jag var bög och dom ville typ spy på mig slå mig , men det gjorde dom aldrig som tur var. Dom skrek massa saker till mig och dom kollade jättekonstig på mig. jag tog åt mig som fan jag ville typ bara dö innan och jag kände typ bara varför finns jag , varför är jag bög varför har gud skapat mig så här. Jag kunde liksom inte acc det själv. Men först för några månade sen så började jag tänkar på ett annat sätt. Liksom vafan om dom nu tycker jag är äcklig,skabbig,vidrig att jag har en sjukdom osv så fine låt dom tycka det okej. Det är liksom inte dom som leva mitt liv eller ? Det är jag själv så lever mitt liv och jag gör vad jag vill med mitt liv. Jag kan ju erkänna att jag trivdes inte att vara gay i början men nu så känner jag bara fan vad nice asså jag våga vara mig själv . Hur många människor våga vara sig själv ? hmm.. jag vet inte många känns det som. Men I alla fall så mår jag så bra för att jag våga vara mig själv och jag jag trivs med mig själv och jag kommer aldrig i hela mitt liv ändrar på mig själv för att någon liten jävla patetisk fi**a säger åt mig att göra det.
 
Sen det här med mitt utseeende har jag verkligen tänkt på jättelänge och jag har kommit fram till ett svar , jag skiter totalt i om folk tycker jag är ful osv jag tycker att jag är helt okej . Ibland så bruka jag skriva ut på fb att jag är så jävla ful blablabla men det är förmodligen när jag har dåliga dagar. 
 

Kommentarer
Postat av: simon

du har en sjukt bra blogg nicke :D skit i vad dem andra säger dem är avundsjuka

2013-04-29 @ 20:51:34
URL: http://nattstad.se/simonjonsson96

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0