Lördag !

Jag är så så jävla trött åke från stan kl halv 8 idag och jag kände verkligen att jag höll på att dö. 
och inte nog med det så skulle jag hjälpa mamma och pappa med massa saker så det blev ju helt jävla knas. 
Känner att jag behöver ta semester typ dubai i 3 veckor hade ju verkligen inte suttit fel eller vad säger ni.
 
 
Asså I morgon så måste jag verkligen plugga det finns verkligen inga men , men jag ska göra det först men jag ska göra det men jag göra bara detta osv, Måste verkligen sätta mig ner och plugga men jag har så jävla mycket att göra. Asså har typ massa prov och massa skit .... vet verkligen inte hur jag ska hinna med allting? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0