Jag är inte korkad som alla tror

Asså det jobbigaste jag vet är när folk kommer fram till mig eller skriver till mig eller säger att jag är jävligt korkad! 
Det ligger till så här så läs detta så benöver ni inte tror att jag är det okej. 
 
Asså jag har alltid haft det jävligt jobbigt i skolan på grund av att jag inte har känt mig hemma där. Jag har alltid skitit i allt och jag har inte velat vara skärkilt smart och så jag har inte ens velat pluggat när vi ska har prov och så. innan var det så att jag alltid skrev av alla andra och tog all info från dom som var smartast. jag har liksom tyckt att det har varit jobbigt att vara smart. jag har tyckt att det har varit onödigt att plugga och jag har inte velat klassas som en jävla plugghäst.Jag har alltid tänkt att ah jag kommer klara det jag kommer få jobb eftersom att jag har utseendet och man behöver inte vara smart. Jag alltid lekt bort skolgången. När jag slutade 9 så hade jag verkligen inte världens bästa betyg om man säger så jag tror jag hade 5-6 IG och jag tänkte inte ens på att det skulle vara ett problem för mig. Men det blev det till slut. Mina kompisar pluggade aldrig och dom tyckte att det var konstigt att man skulle plugga så jag blev manopulärad.
 
Sen att jag alltid har haft problem i skolan och så är också för att jag fick reda på för 3-4 år sen att jag hade ADHD. jag fick göra en jävla massa tester och så och det tog jättemycket på mig för jag vill inte acc att jag hade den diagnosen. så jag har jättelätt för att bli okonscentrerad och det räker liksom att någon bara rör mig på så kan jag inte jobba längre. så jag är ganska trög det ta jättelång tid innan jag kan lära mig något som någon annan kanske lär sig på 1 timme. Men jag har jobbat jättemycket med det och jag har blivit bättre på det. Jag sköter skolan och så nu och jag är ganska smart om jag få säga det själv.
 
Jag spelar jävligt mycket att jag är korkad eftersom att folk reagera så jävla mycket på det. jag är inte korkad längre jag var det innan kanske men jag är inte det längre så snälla sluta reagerar så kommer jag sluta att spela dum i huvudet för det är så jävla kul att får eran uppmärksamhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0