Angående om videoinlägget igår

Angående om videoinlägget om analsex igår, det var ju många som tyckte om det och det vara några st som inte tyckte om det. Jag måste bara berätta det så att ni förstår detta, Men jag gör precis vad jag vill på min blogg jag lägger ut massa video på onödiga saker jag snacka om precis vad jag vill och vad jag känner för.Om ni nu tycker att detta är konstig eller något annat så föredra jag att ni inte gå in och kolla på min jävla bloggen. Jag har liksom inte tvingat in er här. 
 
 
När jag skriver på fb att ni ska kolla min blogg så tvingar jag inte er! Det är ett jävla val ni gör själva. Hur svårt kan det vara att inte trycka på länken. Om ni inte trycker på länken så behöver ni inte vara oroliga och ni behöver heller inte tycka att något är konstig.
 
 
Sen att jag ge bögar dåligt rykte hmm ursäkta mig så det är bara jag som på verka hela jävla gayvärlden då eller ? Jag ge verkligen inte bögar dåligt rykte. Personligen så tycker jag bara att jag ge dom bättre rykte.Fast det är vad jag tycker nu okej ! 
 
 

Kommentarer
Postat av: linus

Stå på dig !! Love u!! <3

2013-05-01 @ 02:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0