1 december redan

Det känns så konstig att det redan är första december. Jag kom ihåg i sommars som om det vore igår ilksom och det är ju nästan ett halv år sen det var sommar typ. Men jag gilla December sjukt mycket så det gör inget att det är december redan nu.När jag vaknade idag så såg jag att det var lite snö som hade kommit så det är också underbart att det är på väg hit. När det är första December så få man ju öppna sin chokladkalender I love it hihi. Jag skiter om jag är för "gammal" jag älskar chokladen  MUMS. så jag gick och köpte 2 st till mig själv.Så jag har öppnat första luckan. 
 
 
Ska fixa mitt rum Idag också städa och blabla, känner att jag kan inte leva här inne annars.  vi hörs sen ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0